דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הנבחרת הספרותית של מרכז המרצים לישראל 

מאת    [ 20/01/2010 ]

מילים במאמר: 414   [ נצפה 3453 פעמים ]

הרצאות בנושא ספרות ברחבי הארץ
ירושלים היא עיר תרבותית מהמעלה הראשונה, ממכון ואן ליר ועד מכון אבי חי. תמיד יש מה לשמוע ולראות בעיר הזאת. לדוגמה, פסטיבל סופרים מיוחד שיכיל את הנבחרת הספרותית של מרכז המרצים לישראל: תולדות יהדות ספרד, הקבלה הספרדית, ספרות עממית בלאדינו, שירת לאדינו ועוד. גם אריאל הירשפילד מעביר סדנאות שעוסקות בהקשרים ובקשרים בין מדיומים שונים בתחום התרבות: ספרות, מוסיקה, אמנות, קולנוע ושירה.הסופר חיים באר מקיים גם הוא מפגשים בירושלים בנושא "לקסיקון משפחתי", במסגרתה יספר באר על היבטים ביחסי משפחה כפי שהם משתקפים בתנ"ך ובספרות החל מספר בראשית ומהסיפורים המקראיים ועד ליחסי אבות ובנים, ביצירותיהם של פרנץ קפקא, פול אוסטר, יורם קניוק, עמוס עוז ואחרים, האינטימיות בין הבן לאמו אצל איטאלו קלאווינו, מרסל פרוסט, ואלבר קאמי, על מה שבין בת לאביה דרך כותבות כמו דליה רביקוביץ, ותרצה אתר ועוד.הנבחרת הספרותית של אתר המרצים לישראל הוא אחד הגדולים והמגוונים שקיים בארץ, ויש בו את הסופרים הטובים ביותר. מיכל סנונית מספרת על ציפור הנפש, יוכי ברנדס מדברת על התנ"ך, מיכל בת אדם תדבר על הקשר בין משחק וכתיבה, יעקב בוצ'ן מספר על הביוגרפיה של היוצר, סביון ליבכרט מספרת על ההבדל בין פרוזה למחזה, ד"ר מישקה בן דוד ידבר על ספרי ריגול בהשארת המוסד, חנה גולדברג תדבר על אהבה בשירה וספרות, רם אורן יספר איך כותבים רב מכר, רון לשם יספר על אם יש גן עדן, גבריאלה אביגדור תדבר על ספרות ישראלית, ליזי דורון תדבר על ספרות שואה בארץ, מיכל שלו תדבר על מאחורי הקלעים של היצירה, ד"ר גדי טאוב ידבר על החברה הישראלית, יהודית רותם תדבר על מהעולם החרדי לחילוני, יוסי שריד ידבר על המערכת הפוליטית בישראל והכתיבה הקשורה בה, יעקב בורק ידבר על כלים שימושיים לכתיבה, נאוה סמל תדבר על מסעותיה בעולם, אורלי קסטל בלום היא מהמרצות המצחיקות ביותר שיש. הנבחרת כוללת גם: אמיר גוטפרוינד, אשכול נבו, נרי לבנה, מייק אלדר, שרה אנגל, עמליה ארגמן ברנע, שהרה בלאו, מנחם בן, ד'ר רונן ברגמן, יעל דיין, נעמי לויצקי, מיכל ליבנה, ורדה רזיאל ז´קונט, עמיר רפופורט, ד'ר יוסי שלו, גד שמרון.
 רוצים הרצאה טובה לאירוע על ספרות מאחד המרצים שלנו? אתר המרצים מקצר לכם את הדרך ומסדר לכם את ההרצאות הטובות ביותר עם אלפי המרצים המקצועיים ביותר בישראל. אם אתם רוצים הרצאה בנושא זה, פשוט פנו אלינו – לאתר המרצים, ואנחנו כבר נדאג לכל מה שאתם צריכים.

רוצים הרצאה טובה לאירוע? אתר מרצים מקצר לכם את הדרך ומסדר לכם את הרצאות הטובות ביותר עם אלפי מרצים המקצועיים ביותר בישראל. אם אתם רוצים הרצאה בנושא זה, פשוט פנו אלינו – לאתר המרצים, ואנחנו כבר נדאג לכל מה שאתם צריכים.

מרכז המרצים לישראל הינו האתר הגדול והוותיק ביותר המספק שירותי הרצאות מרתקות על ידי מגוון רחב של מרצים בכל תחום. היכנסו כעת להתרשם ולהזמין מרצים מרתקים בכל נושא ותחום!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב